Veel gestelde vragen

BESTELLEN

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
1: Plaats een product in je winkelwagentje
2: Vul je gegevens correct in
3: Kies uit een van de betaalmogelijkheden (iDEAL, PayPal, CreditCard, AMEX)
4: Plaats je bestelling door op ‘Betalen’ te klikken

Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, je hebt geen account nodig om een aankoop te doen.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het mogelijk om je gegevens te wijzigen. We verzoeken je dan zo snel mogelijk een mail te sturen naar info.paardenaccessoires@gmail.com. We zullen er alles aan doen om je te helpen en het op te lossen, maar het kan soms zo zijn dat het al te laat is.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen plaatste was het nog op voorraad. Bij de kassa is het uitverkocht. Hoe kan dit?
Wij krijgen veel bestellingen binnen op een dag. De kans bestaat dat het product uitverkocht raakt tijdens jouw aankoopproces.

VERZENDEN

Wat zijn de verzendkosten?
Tijdelijk hoeft u geen verzendkosten te betalen op uw bestelling.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Binnen 12-15 werkdagen heb je het in huis, exclusief verwerkingstijd. Dit is meestal 1-2 werkdagen. Dit geldt voor zowel Nederland als België. In enkele gevallen kan het helaas iets langer duren, omdat er vertraging is opgelopen bij PostNL. Heb je het pakket niet op tijd in huis? Neem dan contact op met onze klantenservice via info.paardenaccessoires@gmail.com. LET OP: Op onze canvas schilderijen zit een langere levertijd. De levertijd bedraagt zo'n 35 dagen. Dit komt omdat onze leverancier de canvassen op bestelling maakt en op een speciale manier moet verzenden.

Je ontvangt een e-mail zodra jouw pakket meegegeven wordt aan de transport koerier. In deze mail staat je Track & Trace code waarmee jij jouw pakketje kunt volgen.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?
Je krijgt een mail, nadat je pakket is verzonden, met daarin de tracking code waarmee je de verzending kan volgen.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Heb jij deze mail niet ontvangen? Check dan je ongewenste mail! Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Stuur in dat geval een mail naar onze klantenservice info.paardenaccessoires@gmail.com

BETALEN

Hoe betaal ik mijn bestelling?
Je kunt bij ons je bestelling op meerdere manieren afrekenen, bij iedere betaalmethode horen bijhorende payment fees:

  • iDeal
  • CreditCard
  • Paypal 
  • AMEX

RETOURNEREN

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd en ongebruikt worden geretourneerd.

Stuur een mail naar onze klantenservice info.paardenaccessoires@gmail.com. Wij sturen u dan zo spoedig mogelijk het retour formulier op.

Stuur het ingevulde retour formulier samen met de factuur mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retour aanvraag niet in behandeling nemen.

Belangrijk: Alleen ongebruikte artikelen kunnen worden geretourneerd!

Artikelen worden alleen retour genomen indien het ontvangen artikel niet vergelijkbaar is met de afbeelding van het betreffende artikel op de website of omdat het product beschadigd is geleverd bij ontvangst. Bij retour meldingen dient de consument altijd een foto van het artikel te sturen, de onderneming beoordeeld dan of het een geldige retourneer reden is en zal de consument hier binnen 2 werkdagen over informeren. De kosten voor het retourneren van artikelen zijn voor de consument.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 14 werkdagen ontvang je een terugbetaling voor de geretourneerde artikelen op de rekening die je hebt gebruikt voor de originele aankoop. Vraag bij het retourneren van je product altijd om een track & trace code. Zonder deze code kunnen wij in geval van verlies door het verzendbedrijf niks voor je doen.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?
Wij vinden het erg vervelend dat je een klacht hebt over een door ons geleverd item. Stuur altijd eerst een mail naar onze klantenservice via info.paardenaccessoires@gmail.com voordat je een artikel retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!